reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Egli Majzun

Veronika Egli Majzun

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj.Ak máš rád/a dobrodružstvo, fantáziu, nebezpečie, záhady a tajomstvá, ale aj vášeň, lásku a napätie v jednom, vitaj v príbehu na stránkach, ktoré tvorí fantázia jedného človeka. Naprosto jedinečná tak, ako je každý jeden z nás.. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Tmavé tiene - Časť tretia

Veronika Egli Majzun

Tmavé tiene - Časť tretia

Kde len môžu byť? Srdce mi bilo ako šialené, pobehoval som raz na jednu stranu, raz na druhú. Nikde nebolo ani živej duše. To snáď nie je možné. Ako mohli zmiznúť za takú chvíľu? Akoby sa prepadli pod zem.

  • 23. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Temná postava - Časť druhá

Veronika Egli Majzun

Temná postava - Časť druhá

Bol som ako paralyzovaný, nehýbal som sa a čakal. Moje podvedomie mi prezradilo, čo bude nasledovať a možno aj preto som stihol rýchlo zareagovať. Chlap neprestal upierať pohľad na miesto, kde som sa skrýval.

  • 24. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vtedy v tme - Časť prvá

Veronika Egli Majzun

Vtedy v tme - Časť prvá

Raz mi niekto povedal, že nič nie je zadarmo a to dobré si musím zaslúžiť. A že za všetko, čo sa mi v živote podarí, zaplatím dvojnásobok. Neveril som tomu a myslel som si o tom svoje. Až po rokoch som zistil, že mal pravdu.

  • 18. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu